воскресенье, 12 октября 2008 г.

fireplace grate heater insert




Swan's handen. Tuurlijk. Waar Swan is, daar is bloed. En zo dacht ik even op ons gemak een nieuw pak uit te zoeken voor J. Daar het oude totaal geript is door het ongeluk en overal bloed (daar zijn we weer)vlekken bevat, kon dat niet meer. En aangezien we vanavond een feestje hebben, moest J. Een nieuw kleedje. Hedennacht waren er enkele onverlaten nogal enthousiast aan het straatsteenleggen geweest. Jammer genoeg lagen de stenen bij de diverse ondernemers in de winkelstraat in de diverse etalages. In winkel X, waar J. Altijd zijn pakken haalt, hing de grote winkelruit nog in zijn sponningen. Een jonge glaszetter kwam er een paar stukken tegenaan lijmen, zodat de pui het weekend kon overleven. In gedachten verzonken bekeek ik zijn werk. En terwijl hij een van die ruiten tegen de pui aanplakte, zag ik hem zijn hand wegtrekken. 'Die heb zich gesneden.' wijsneusde ik naar J. Die keek, samen met E. Die hem hielp in de winkel, alleen verstoord op.

'Oei, die heb zich heul erg gesneden' piepte ik, toen ik vervolgens een flinke straal bloed langs zijn hand naar beneden zag glijden. De jongen had de ruit nog steeds vast en kon hem niet loslaten. Zijn hand was echter totaal onbruikbaar. En natuurlijk kwam Swan-to-the-rescue in actie. De koelheid zelve dirigeerde ik de baas van de winkel, enkele voorbijgangers en het slachtoffer naar waar ik hen hebben wilde. Knip dit, vouw dat en ga zo maar door. Ik plunderde de EHBO-koffer en sloopte een dikke handdoek. Het bloed bleef gutsen, maar was gelukkig geen slagaderlijk geval. De baas van de shop had wel 112 gebeld. 'Kun jij misschien even aan de telefoon komen? Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen...' En dus vertelde ik de dames dat een ambulance niet nodig was. Ik reed hem wel naar het hospital.

En daar gingen we. Met een bloedend varkentje van 21 naast me, scheurde ik met een glasvrachtwagen door de stad. Zonder verdere kleerscheuren dropte ik hem en de kar voor het ziekenhuis. Zo. Nou. Doei En ik liep terug naar de winkel. Daar werd ik feestelijk onthaald met bloemen en chocola. En J.? Die had in de tussentijd zijn keuze gemaakt. Zo handig. Die kerels



ella hooper gallery, fireplace grate heater insert, fireplace grate heater make, fireplace grate heaters.



Комментариев нет: